onsdag 12 februari 2014

Onsdagstema Dyrkan


Dyrkan=Kärlek



Idag är det onsdag och förhoppningsvis sista dagen som jag är hemma och är sjuk. En fördel med att vara hemma är att man får tid till sånt som man i vanliga fall inte har så mycket tid till. Jag har under de senaste dagarna upptäckt alla fotoutmaningar.
Idag hittade jag fotoutmaningen Onsdagstema där veckans utmaning är Dyrka.

En synonym till dyrka är kärlek och eftersom det är alla hjärtans dag på fredag så kom jag och tänka på två personer som jag älskar väldigt mycket och som också älskar varandra väldigt mycket.

All kärlek till min man och sambo sedan 34 år tillbaka och till mitt barnbarn.All kärlek även till mina två döttrar och till mitt blivande barnbarn. 

Här hittar ni fler tolkningar på temat onsdagstema

10 kommentarer:

  1. Inte bästa bildkvalitet kanske,men för mig är det en kärleksfull bild.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild och visst hör kärlek och dyrkan ihop!
    Fortsätt krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Härligt kärleksfullt foto.
    Ha en trevlig dag på fredag med dina kärlekar !!

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  4. Flott bilde og vakre ord. Ja, det er viktig å dyrke kjærligheten. :D

    SvaraRadera
  5. Jättefint foto, som passar bra till temat. Den lille dyrkar säkert den store och beundrar hans kunskaper. Alla dyrkar vi vår käraste och våra barnbarn. :)

    SvaraRadera
  6. Röstningen är påbörjad - Lycka till!

    SvaraRadera