torsdag 6 februari 2014

Fototriss ,Så här ser det ut där jag bor

Det här är mitt första bidrag till fototriss som är en fotoutmaning som handlar om att visa tre bilder på samma tema. Jag har under några år kikat in och förundrats över alla vackra bilder och den stora variation och fantasi som alla deltagare har visat när de har presenterat sina bilder.
Här hittar ni Fototriss
 
För att få inspiration till olika fotomotiv och utvecklas i mitt fotograferande så har jag bestämt mig för att vara med lite då och då.
(Om sanningen ska fram så har jag deltagit en gång tidigare för ett par år sedan, där temat var bokstaven E.)
 
 



Så här ser det ut i Tullinge/Stockholm där jag bor. Vi har fortfarande en hel del snö kvar på tomten, men sakta men säkert töar den bort. Nu återstår att se om vi får någon mer vinter i år.

1 kommentar: