söndag 8 juni 2014

Fototriss # 263 rörelse

Veckans tema i fototriss är rörelse, vilket passar väldigt bra in på hur min helg har varit.
 Det har varit fullt upp med olika aktiviteter hela helgen.

 En av aktiviteterna var en tur upp till Norrtälje för att besöka Custom bike show som gick av stapeln för 40:e gången. Hurra för en lyckad folkfest återigen.
Förutom alla vackra motorcyklar så bidrog den här mannen till att höja stämningen.
Och han var i konstant rörelse :)







 Vill ni se mer foton på samma tema, så surfa in på
http://fototriss.blogspot.se/

18 kommentarer:

  1. SNygga bilder...det ser härligt ut!

    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det såg verkligen kul ut och drog mycket publik.

      Radera
  2. Svar
    1. Han åker på en flyboard. Såg super häftigt ut.

      Radera
  3. Han står alltså på den där? :) Undrar hur många gånger han trillade i innan han fick det att se så enkelt ut ;)
    Han föll mjukare än skate:arna i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han står på en bräda med ett vattenjetmunstycke som drivs via en vattenscooter. Man styr via kroppsvikten och med hjälp av reglage i händerna. Han föll garanterat mjukare än skatarna ;)

      Radera
  4. Svar
    1. Ja, blir man sugen på att testa så finns det lite runt om i Sverige :)

      Radera
  5. Svar
    1. Ja, nå`t för den som gillar utmaningar.

      Radera
  6. Så häftigt! Och så skickligt av honom! Mittenbilden där han tycks vara på väg rakt in i molnen blir min favorit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, högt upp kom han, man kan tydligen komma ca 9 m upp i luften.

      Radera
  7. Ja, heftig er det virkelig! En sport jeg heller aldri har sett. Midtmildet blir også min favoritt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade inte heller sett den sporten förut,men kul såg det ut :)

      Radera
  8. Helt suveräna bilder både till tema och kvalite! Det här har jag bara sett på You Tube, mycket läckert och hade mer än gärna testat om det finns i min närhet :) Tack för kommentaren om mina grannbarn, de kom över igår och ville låna min altan, och då vart det mer vågade likadana hopp men då utan studsmatta, jag måste bara lägga ut dem också :)

    SvaraRadera
  9. Tack för kommentaren. Har fotat med en liten digital kamera, den får oftast hänga med när vi är på hojturer.

    SvaraRadera
  10. WOW! Superfina bilder! En kanontriss på temat! :)

    SvaraRadera
  11. Det var ett klart annorlunda sätt att ta sig fram på. Cool triss!

    SvaraRadera