söndag 6 april 2014

Fototriss #254 Gult

Jag vill börja med att tacka för alla omtänksamma och snälla kommentarer från förra fototriss omgången tillsammans. Allt gick bra men tog lång tid och måndagen den 24/3 föddes vårat andra barnbarn Holly. Det finns bara ett ord som kan beskriva känslan LYCKA.

Den här veckan ska vi tolka GULT ,mina bilder är tagna från en shoppingdag på stan där det fanns lite inslag av gult lite här och där.


 
NK:s skyltfönster blir man glad av.
 
 
Efter en dag på stan är det gott med svalkande dryck.
 
Vill ni se mer foton på samma tema, så surfa in på
http://fototriss.blogspot.se/
Den här veckan pågår en tävling i Fototriss. Vinsterna är en produkt från Coolstuff. Om jag vinner så önskar jag (som är tokig i teknikprylar) en LIFX Wifilampa i mitt påskägg.
 
 

26 kommentarer:

  1. NK kan verkligen det där med att skylta :) Läcker med alla blommor!
    Den svalkande drycken känns alltid rätt med citron i ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig skyltning! Alla blommorna där för mina tankar till Indien där man ofta dekorerar med små gula blommor! Riktigt snygg triss!
    Grattis till barnbarnet!

    SvaraRadera
  3. Vilka häftiga bilder!!!!!

    SvaraRadera
  4. Wow vilken skylt och just i gult. Drinken där i slutet ser inte heller fel ut.
    /Kiki

    SvaraRadera
  5. Är det denna skyltning nu då måste jag "remma förbi" - jobbar ju i sta'n men går sällan förbi NK.
    Tänk att du/ni också har citron me' ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skyltningen är nu. Gillar NK :s skyltningar. Brukar alltid åka in till stan och titta på julskyltningen.

      Radera
  6. Vad läckert! Hunden var det häftigaste jag sett tror jag och glasögonen var jätteballa Mittenbilden blev min favorit!! Snyggt trissat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hunden hunden är fin,men ännu finare var en balklänning gjord på samma sätt fast med röda rosor. Den finns att se på damkläders avdelningen.

      Radera
  7. Hundebildet ble min favoritt! Heftig.

    SvaraRadera
  8. Fin och annorlunda triss. En blivande finalist?

    SvaraRadera
  9. Vilken roöig skyltning, fantasifull! Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  10. Härlig triss, pudeln som du kanske förstår blir min favorit;-)

    SvaraRadera
  11. Häftig triss, hunden var en klar favorit! :-)

    SvaraRadera
  12. NK:s skyltning kan man alltid lita på ! Häftigt värre.
    Fin triss.
    Lyckliga du som har kontakter där nere på Solkusten. Det var första gången för mig. En positiv överraskning!

    SvaraRadera
  13. Vilka läckra gula grejer du hittat, fin triss!

    SvaraRadera
  14. Så läckert! Nu blev jag sugen att åka in en sväng till stan. Och grattis till barnbarnet!

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till barnbarnet :)
    Fin triss

    SvaraRadera
  16. Vilken kreativitet med glasögonen och hunden!! Drycken ser läskande och god ut! Kul triss!

    SvaraRadera
  17. Kul gul triss :) Den svalkande drycken satt förmodligen fint :)

    SvaraRadera